Styrketräning

Det här med att storhandla blir en smula krångligare när man inte längre har tillgång till bil. Jag tänkte inte på den detaljen när jag shoppade loss på Coop Forum idag.

Förut en massa matvaror så plockade jag på mig fyra stora förvaringslådor och det är lätt att räkna ut att jag fick problem när jag skulle släpa hem allt det där via buss (inklusive ett byte) och sedan knata från busshållplatsen. Tungt- det är bara förnamnet. Armarna fick sig ett bra träningspass åtminstone.

 

Kommentera

