En oväntad julkonsert och misslyckad kola

Jag fick med kort varsel besked i morse (lördag) om att jag hade en plats på Stjärnjul under eftermiddagen. En trevlig överraskning och en superb konsert.

Jeanette Köhn

De sjöng ett par av mina favoriter, Little Drummer boy och Hallejuja (Leonard Cohen).

Daniel Lindström

Misslyckandet med chokladkolan ägande jag mig åt under kvällen. Jag vet banne mig inte vad som gick fel. Jag var jättenoga med att mäta temperaturen, ändå verkar kolan blivit sträv och alldeles för hård. Goda ingredienser till spillo… Det var det här receptet jag följde, förutom att jag bytte ut strösockret mot muscovadosocker. Det borde inte påverka utgången så drastiskt.

 

Dumkola

.

Kommentera

