Snön är kvar!

En fullkomligt jättelat trettondagsafton. Det blev ingenting av med kartongsläpande från vinden. Nåja, det finns en lördag och söndag också. Istället tog jag bussen till Citygross och storhandlade. Den där dramaten-väskan som jag köpte tidigt i höstas är suverän. Jag skulle aldrig orka bära hem kassar med så tunga varor annars.

Jag lockade med A på en barnvagnspromenad med lilla F mitt på dagen. Det gäller att passa på att vara ute och lapa solljus. Jag vägrar att ha långkalsonger på mig under jeans så det blev lite kallt om knäna efter en stund. Efter den här hittills varma hösten och vintern känns fyra minusgrader som ordentligt kallt.

One comment

  1. Här har hela 13-helgen gått på halvfart bara på grund av förkylning, men det kan vara rätt skönt det också emellanåt. Ja, inte att vara sjuk så klart, men att ta det lite lugnt och göra ingenting! Var hos goda vänner på middag igårkväll, och det var himla trevligt och precis lagom ansträngande. 🙂

    Inte en snöflinga här så långt ögat kan se – men inte heller några regndroppar för ovanlighetens (?) skull.

    Trevlig söndag på dej! 🙂

Kommentera

