När katten inte vill komma in

Jag skulle ha åkt in till city för min danskurs nu på kvällen men kattskrället har fått vårkänning och vill inte komma in.

Det blir istället en kväll i soffan med ett glas Tokaij och några goda ostar.

Ost och vin

Jag firar att det gick bra hos kiropraktorn i förmiddags. Han knäckte och bände på mig och fick, i sitt tycke, fram några riktigt fina knakningar. Mina ryggövningar har tydligen gett resultat men jag känner inte att det gör mindre ont än. Tålamod.

2 comments

  1. Måste säga att för min del hade det varit lätt att välja här; Jag tar minst tio gånger hellre ost & vin än några danssteg! 😀 Men jag vet ju att du gillar att dansa, så det var ju synd att katten skulle sabba de planerna… Får hoppas han återkom sen, och att han inte gör om misstaget att rymma när det är danskurs på G!

    Hoppas också att det onda i ryggen ger med sej efter hand nu! 🙂

Kommentera

