Katten är tillbaka!

Han var borta ganska exakt två dygn och det vete gudarna när han tänkt komma tillbaka om jag och exet inte hittat honom. Katteländet var längre bort än jag trott och jag vet inte om han vandrat dit själv eller blivit jagad av en hund/katt.

Ganska hungrig, inte så törstig, mycket gossugen men tydligen redo att gå ut igen. Det kan han glömma innan tjälen släppt sitt grepp och jag fått upp det sista kattstängslet på baksidan!

 

Ovilligt fotoobjekt tillika återfunnen rymling

Nu kan jag andas lite lättare.

5 comments

  1. Sicken odåga då! Fast det ÄR ju ofta så med katter – att de gillar att komma och gå som de vill… <:-) Får hoppas han accepterar rastgården sen, och nöjer sej med att vara i den.

    Nu har jag köpt både penséer och en kruka med pärlhyacinter – återstår bara att få tillräckligt med inspiration till att plantera dem i lämpliga kärl. Har tänkt ha dem på verandan…

Kommentera

