Buzzadorkampanj- pyramidte från Lipton

Så var det äntligen dags för en ny Buzzadorkampanj.

Nu är det Liptons pyramidte som jag ska prova och sprida mina åsikter om.

  • Earl Grey Tea
  • Green Tea Mandarin Orange
  • Forest Fruit

Tanken med pyramidpåsarna är att bladen och fruktbitarna ska få plats att kunna frigöra sina smaker på bästa sätt. Jag har provat den här typen förut och tycker att det generellt sätt smakar bättre än te från vanliga påsar. De här Lipton-smakerna som ingår i kampanjen är dock helt nya för mig.

När jag kom hem från jobbet fixade jag mig en kopp av det gröna téet, det som ska smaka mandarin och apelsin. Tyvärr måste jag säga att grönt te inte är mitt förstaval direkt. Det beror inte på att det är Lipton utan jag gillar inga gröna alls. Det smakar hö….

Imorgon ska jag prova de andra smakerna.

A cup of tea

Om du är nyfiken på vad det innebär att vara en buzzador kan du läsa mer här.

One comment

Kommentera

