Buzzning- Liptons pyramidte. Nu provsmakning av Forest Fruit.

Som jag berättade om igår ska jag via en Buzzadorkampanj prova och berätta om tre olika pyramidtéer från Lipton.

När jag kom hem från jobbet var planen att låta katterna gå ut på baksidan en liten stund och sedan skulle jag slänga mig ner i soffan och njuta en av kopp Forest Fruit. Nu fick jag istället ägna ett bra tag åt att jaga min hankatt som tydligen blivit rebell. Han ville INTE hålla sig på baksidan utan gjorde en tokrusning förbi mig och hoppade upp på taket till grannarnas förråd. Jag ledsnade efter ett tag på att vänta ut honom så jag fick hjälp av en av grannarna att schasa ner kattskrället.

Nåväl, det blev så småningom dags för min testund. Och det blev en riktigt bra sådan. Liptons Forest Fruit i pyramidpåse är gott. Det doftar fruktigt och smakar fruktigt också. Jag rekommenderar det verkligen!

Forest Fruit

Kommentera

