Hej då, kontoret

Det var nästan tre år sedan jag började på mitt nuvarande jobb och flyttade in i kontorsrummet som jag delat med min kollega sedan dess, förutom när hon var mammaledig. Jag tyckte först att det var jättejobbigt att dela rum men så snart jag vant mig så var det bara trevligt.

Nu har vi omorganiserat oss och min enhet hamnar på ett annat våningsplan. Det är ett jäkla pyssel att rensa bland rapporter och andra typer av dokument som jag sparat eller ärvt av min företrädare. Jag har det ändå väldigt lätt i jämförelse med kollegor som jobbat mycket längre och samlat på sig ännu mer.

Idag tog jag farväl av min dammiga kontorshörna. Städarna har inte haft det lätt att jaga dammråttor i mitt ”kreativa” kaos.

 

 

 

2 comments

Kommentera

