Buzzadorkampanj för Oral-B TriZone 500

Jag testar just nu en ny tandborste som är på gång att släppas till den nordiska marknaden.

Tandborsten, Oral-B TriZone 500, är en av Brauns skapelser och rätt så fiffig för den säger till när man borstat i två minuter. Jag är en riktig slarvmaja när det gäller tandborstning så för mig är det praktiskt.

 

Titta på tandborsten- inte den vackra 80-talstapeten

Det enda negativa jag kan säga är att det tog ett helt dygn för tandborsten att laddas första gången. Jag hoppas verkligen att det kommer gå snabbare i fortsättningen, vid påfyllnadsladdningarna.

Anledningen att jag provar den här produkten är att jag är en Buzzador. Det innebär att jag testar olika saker och sedan berättar för mina vänner vad jag tycker. En typ av reklam alltså men skillnaden är att jag får vara ärlig med vad jag egentligen anser om produkten. Om du blir nyfiken och själv vill bli en Buzzador så kan du läsa mer här.

 

Kommentera

