Buzzadorkampanj- Pantene Pro V

Så äntligen dök då paketet från Buzzador upp. Under den här kampanjen ska jag prova och buzza om hårdvårdsprodukter från Pantene Pro-V.

 

Pantene Pro-V

Hittills har jag använt schampot och balsamet två gånger och håret ser ut så här:

 

Ingen större skillnad än men det luktar gott och balsamet gör sitt jobb, dvs manen blir lättkammad. Jag återkommer när jag har lite mer kött på benen, erfarenhet, om det här märket.

Om du vill veta mer om vad det innebär att vara en Buzzador kan du läsa här.

2 comments

  1. Ett helt nytt märke, eller? Jag tycker mej inte känna igen namnet iallafall. 🙂 Sedan dottern började på frisörutbildningen så har vi slutat köpa hårvårdsprodukter i vanliga matbutiker och så där, för de är inte alls lika bra som de man köper på salong – eller beställer från tex Lyko.se! 🙂 Lanzas produkter kan jag varmt rekommendera. Där finns kraftfulla saker som faktiskt kan förvandla svinto till hår igen!! 😀

Kommentera

