Att blogga från telefonen

Om någon vet hur man bloggar hos WordPress via en HTC-telefon så får ni gärna hojta till. Jag vill lära mig 🙂

 

För övrigt har det varit en bra svampdag. Korgen full med trattkantareller. Det tog en evighet att rensa men jag hade sällskap av Y och hennes mage. Dessutom såg hennes karl till att vi fick mat innan han satte igång med sina söndagssysslor.

Klockan är hysteriskt mycket nu. Jag tror att jag tänker ta sovmorgon. Synd bara att katterna sällan går med på det. Jag kan ju låsa in mig i sovrummet men det känns lite hårt. Minst en av dem brukar alltid vilja ligga bredvid.

7 comments

  1. Hur går det att låsa sovrumsdörren för katterna? Det brukar resultera i långvariga krafsande och högljudda jamande utanför vår sovrumsdörr om vi nu skulle komma på samma idé som du 🙂
    Man masar sig upp ur sängen och försöker somna om 😦

  2. Jag har wordpress-appen på min egen Android-telefon. Det enda som jag inte fått grepp om (inte kan) är hur jag stänger av wordpress-appen
    när jag är inne i den. Att skriva är inte så himla svårt – håller min phone på bredsida.

  3. Men du – som du kanske läst på min blogg – jag använder hellre min iPad än den smarta-telefonen. 😀
    Skärmen är ju så ”liten och pluttig” på mobiltelefonen 😦

    1. Jag håller med att skärmen är liten och jag använder allra helst min laptop för att blogga men det vore kul att göra ett spontaninlägg när jag är ute och inte har tillgång till de vanliga tekniska hjälpmedlen.

Kommentera

