Sysselsättning söndag eftermiddag

Jag blev tvungen att åka in till jobbet ett par timmar för att tidrapportera. Jäkligt trist men vädret uppmuntrar i alla fall inte till hopp och lek i lövhögar. Regn, regn, regn.

image

Om jag snabbar mig på hinner jag hem till Heart of Dixie. Varmt mynta-te, filt och minst en katt bredvid i soffan. En avkopplande söndagskväll efter en ganska fysisk helg. Min rygg är trött efter slit och släp med ogräs och löv.

Sluta skriv nu och jobba istället! Ja, ja 😉

One comment

Kommentera

