När det går som på räls

Maten är ett centralt inslag när man är på konferens. Jag tycker att frukosten är det bästa. Sjuttioelva sorters nötter, frukt, och möjlighet att pressa egna apelsiner. Mums!

image

Vi hade en bra dag med intressanta diskussioner. Jag ville gå ut en sväng vid lunchen och njuta av det behagliga höstvädret men hux flux var det dags att fortsätta arbeta.

image

Titta på vyn över Mälaren. Jag hoppas personalen på anläggningen kan uppskatta omgivningarna.

Vid dagens slut hade jag en jädra tur som fick plats i en bil som för förbi Märsta station. Det gjorde att jag kom hem 45 min tidigare till katterna!

One comment

  1. Precis! Och frukosten är det bästa när man har sovit över på hotell. 🙂

    Nu hör det dock inte till vanligheterna att jag vare sej är på konferens eller bor på hotell… Vilket jag mest är glad över, för jag skulle inte vilja ha ett sånt liv där det vore vardagsmat så att säga. Men nån gång ibland så! Det är LYX!!! 🙂 Njut av dina dagar på detta fina ställe!!!

Kommentera

