På konferens

Min avdelning på jobbet är i Sigtuna och konfererar ett par dagar. Det är en jättefin anläggning, Sigtunahöjden. Titta vilket härligt rum jag har!:

image

image

När vi hade pratat klart för dagen gick vi ner till centrum och blev guidade runt i ösregn.

image

Jag var mest intresserad av att finna butiken med namnet RC Chocolat. Den nämndes i lyriska termer hos Monas Universum och och jag är inte den som struntar i goda råd 🙂 Se bara på pralinerna, som små smycken!

image

På konferensstället finns s.k hot tubs och efter middagen var vi ett gäng som kröp ner i dem, trots regnet. Vi var urtjusiga i baddräkter och röda toppluvor. Jag låg i så länge att tårna blev skrynkliga. Jösses så matt jag kände mig efteråt! Nu ligger jag till sängs och hoppas kunna sova gott.

Over and out!

Kommentera

