Tisdagstema- Ner

Oj vilken idétorka jag fick inför veckans tema. Först när jag höll på att plocka ihop för att gå hem från jobbet så kom den självklara tolkningen.

image

Där i hörnet står mina sålådor och väntar på att chilifröna ska petas ner i jorden. Idag blev det dock inte av. Det räckte med att jag fick besöka 3 butiker för att hitta såjord.

Imorgon ska det dock planteras. Jag har redan lovat några kollegor att de kommer få plantor.

image

Fler inlägg på temat finner du här!

One comment

Kommentera

