Att trampa sig själv på fötterna

Första danskvällen har varit bra. Åland har bjudit på så mycket snö att man fick pulsa upp till Stadshuset där två olika band har spelat för oss. Jag tycker nog att Hornsgatan Rumbles, som vi tog med oss från Stockholm, var bäst.

Mina fötter värker som tusan. Det är inte bara ovanan att bära högklackat utan jag råkade trampa mig själv några gånger. Så extremt klantigt.

Det här är rummet på Park Alandia Hotel som jag delar med en tjej från Malmö.

image

Jag hoppas verkligen att jag inte snarkar alltför mycket inatt. Hon är förvarnad men det är i alla fall pinsamt.

2 comments

  1. Att trampa sig själv på fötterna måste vara en konst. Men med högklackat skulle nog jag också snubbla omkring.
    Hoppas fötterna håller i fortsättningen.

  2. Åh, är du på Park i Mariehamn!? Där har jag minsann käkat middag en gång för en massa herrans år sen – pepparbiff, vill jag minnas! 😀 Men jag undvek att dansa… 🙂

Kommentera

