Slarvmajan

Jag har varit ut till radhuset nu ikväll och hämtat lite prylar. När jag grävde runt i förrådet efter sadelskyddet så hittade jag detta:

image

Mitt pass! Jag har inte använt det sedan flytten, det måste vara därför det hamnat i en av diverselådorna. Vilken tur att jag inte blivit bjuden på en spontan-weekend. Då hade jag fått leta ihjäl mig efter passet 🙂

Det är dags att bli cykelburen i city. Vi får se hur länge det tar innan någon idiot stjäl hojen trots mina dubbla lås.

7 comments

  1. Sök och du skall finna!? 😉

    Själv behöver jag inte leta efter passet, för det gick ut för si så där 12 år sen. <:-) Men jag vet var det finns – faktiskt!! Däremot vet jag knappt vart jag ska vända mej om jag skulle behöva ett nytt pass!? Hm… <:-)

    Svar: Jag kan inte heller sy så mycket mer än raksöm – men jag kanske kan lära mej!? 😀

  2. Jag säger som AnnaKK. Mitt gamla pass ligger i nån låda och är utgånget för länge sen.

    Att ta fram cykeln här är inte att tänka på än om man inte har isdubbar på däcken.

  3. Detta är ju helt otroligt – egentligen. Nog för att jag är en riktig slarver men tappa bort passet har jag inte lyckats med ännu, hahahaha.

    1. Jag är tacksam för att jag hittade passet under så odramatiska former. Det hade känts extremt jobbigt att panikleta eftersom det mesta jag äger ligger nedpackat i lådor hos Shurgard eller i lådor på övervåningen på radhuset.

      1. Torkningen pågår fortfarande. Det verkar ta minst dubbla tiden gentemot vad de trodde från början. Jag har ingen aning om när jag och mina pinaler får flytta hem igen 😦

Kommentera

