Storytel- Buzzadorkampanj

Så äntligen fick jag komma med i en Buzzadorkampanj!

Jag ska under 30 dagar prova en ljudbokstjänst som heter Storytel. Hittills har jag bara hunnit registrera mig på deras hemsida och ladda ner appen till min telefon.

Konceptet för tjänsten är bra men hemsidan är totalt värdelös. Skärpning! Det kan vara webbläsaren på mitt jobb som spökar men det är säkert flera som har en gammal webbläsare. När jag ville läsa igenom medlemsvillkoren etc innan jag ”skrev under”, då försvann alla mina inmatade uppgifter. Och text hamnar ovanpå annan text så det blir svårt att läsa.

Jag behöver semester. Jag har alldeles för dåligt tålamod med strul…

Att vara en Buzzador innebär att man provar prylar/tjänster och sedan berättar man för andra vad man tycker. Ärligt och brutalt. I vissa kampanjer så ska man dela ut provsaker till sina vänner och bekanta. Om du är nyfiken kan du läsa mer här.

One comment

Kommentera

