Gårdsloppis och äppeltorkning från soffan

En av de närliggande brf:erna körde loppis på morgonen och jag tyckte det var en skön utflykt innan frukost. Den här helt nya jacktröjan fyndade jag för 50 spänn. Jag är svag för grodgröna kläder 🙂

image

Örat lever sitt eget liv fortfarande och jag ägnar mig nu åt sport från soffan. Jag kollar på fälttävlan och jag är glad att TV-sporten äntligen har vett att visa intressant hästsport. Det går bra för de svenska deltagare. Heja!

image

I köket står frukttorken och jobbar. Jag plockade äpplen hos en kollega tidigare i veckan och förutom att jag gjort ett exceptionellt gott äppelmos så blir det nu torkade skivor. Gott som godis.

image

Kommentera

