Det bjöds på bloggmingel

I torsdags bjöd Mona in till bloggmingel i butiken i Bromma Blocks. Det var inte direkt någon trängsel när jag kom dit. Jag passade på att köpa äppelmust av kvinnan som driver den här rörelsen, Koloniträdgårdens äppelmust.

image

Eftersom det tjatats så mycket om de där ljusen så bestämde jag mig för att prova. Jag sniffade mig igen större delen av sortimentet och kom fram till att Apple Crisp och Sherry Blossom var ok. Många av de andra gav associationer till sådana där hemska toablock. Hittills har jag provat det krispiga äpplet och det luktar riktigt gott men doftljus är nog ändå inte min grej.

image

One comment

Kommentera

