Testpilot för Pågens Surdegstoast

Jag har, via Smartson, fått möjlighet att testa Pågens Surdegstoast med svartpeppar och salt.

IMAG1981[1] IMAG1982[1]
Det är ett gott bröd men jag kunde inte känna att det innehåller surdeg. Det där med svartpeppar och salt gick mig också omärkt förbi. Mitt slutliga intryck är att det är på tok för dyrt i jämförelse med smakupplevelsen och jag kommer högst sannolikt inte att köpa det igen.

Toastmackorna avnjöts som förrätt medan jag väntade på att soppan skulle puttra klart. Det blev ett hittepå-recept med broccoli, jordärtskockor och potatis. Ett av mina mer lyckade påhitt i köket 🙂

Kommentera

