Musslor på Akkurat

Akkurat är en av de trevligaste pubar/restauranger jag besökt på mycket länge. Gå dit om ni är i Stockholm! Jag avnjöt deras musslor där idag med min tillfälliga inneboende. Hon deltog också i danslägret (Snowball) och även under lägret 2012 så bodde hon hos mig. Det har varit kul med sällskap nu när katterna är hos exet en vecka. Radhuset blir extremt tomt utan de små hårbollarna.

image

 

Förutom att musslorna var goda så var servitrisen mycket bra på sitt jobb. Hon jobbade hårt för att få mig att dricka öl men fick till slut ge upp och servera mig en halvtorr cider istället. De har 800 sorters öl!

Kommentera

