Kallt så in i bängen

Nu jädrar försöker vintern ta igen sin sena ankomst. Det är kallt i Hufvudstaden och dess omgivningarna. Omkring åtta minusgrader nu på kvällen. Brr!

Jag fick mig en promenad mitt på dagen, i en paus i snöandet.

image

Det var tyvärr inte i ett tyst skogsområde utan precis i utkanten av ett industriområde, intill en stor och bullrig väg. Men det var hur som helst skönt att vistas utomhus när det var ljust.

Från och med imorgon är det inomhuslöpning/lufs som gäller tills dess att snön och kylan vikit hädan. Jag har köpt ett 3-månaderskort på ett gym som ligger tvärs över gatan från jobbet. Jag avskyr gym men jag vill åt deras löpband. Vi får se hur länge den förtjusningen håller i sig 🙂

Kommentera

