Katt ute eller katt inne?

Jag har två katter och bor i ett radhus på 84 kvadratmeter. Då kan man ju tycka att det inte ska vara så svårt att hålla reda på familjemedlemmarna. Just nu vet jag dock inte var hankatten är! Jag har kollat så kattstackarn inte är utelåst. I helgen glömde jag honom ute i omkring 30 minuter och hans tassar var alldeles iskalla när han äntligen blev insläppt. Jag kände mig som en extremt dålig matte då. Nåja, han har väl gömt sig under en säng och kommer fram när det är dags för sista kvällsmaten.

Min trogna följeslagare, hon håller sig dock nära. Mitt lilla plåster 🙂

image

Jag tog mig en dust med löpbandet efter jobbet idag. Det var eländigt jobbigt. Jag orkade inte springa mina 45 min i sträck utan jag blev tvungen att gå ett par minuter mitt i. 5 km tog dock 36 minuter (bättre än förra veckan) men det berodde på att jag tog ut mig ordentligt den sista biten och jag orkade inte fortsätta springa mer. För att kompensera min dåliga kondis så tvingade jag mig att göra några situps som avslutning. Pest och pina! Jag har så klena magmuskler.

3 comments

  1. Hon kanske kollar efter sin kompis därute.

    Vad duktig du är med tränandet. Själv håller jag mig till promenader och simhallen en gång i veckan.

Kommentera

