Förkylningen som vägrar att bryta ut ordentligt

Det hostas och snoras överallt på jobbet. Jag har också fått något men det vill inte bryta ut helt utan jag är mest trött och dras med huvudvärk.

Då är det skönt att glo på en härligt meningslös och rolig serie. TV6 visar sällan något som är värt att slösa sin tid på men nu har de en tonårsserie som jag fnissar åt. Awkward heter den.

image

Ikväll slår jag rekord i att lägga mig tidigt, i förhoppning om att vara fräsch som en nyponros imorgon.

3 comments

  1. Det är rätt jobbigt när det är så där som du beskriver – men samtidigt lite mysigt att verkligen FÅ vara så där slö och totalt ineffektiv, och bara kunna grotta ner sej i tv-soffan. Krya på dej!!! 🙂

  2. Läste att Kalla också kände sig lite förkyld, Men inte kan hon lägga sig till ro och kolla på film. Hon har ju en 3 mil att fokusera på.Så
    ta det du bara lite lugnt, skit i 3-milen och bara fokusera på dig själv.:)

Kommentera

