Buzzadorkampanj – Mjau Vaganza

Mina katter får nästan bara torrfoder.  Därför känns det extra kul att vara med i den här Buzzador-kampanjen som innebär att missarna får prova en ny sorts mjuk  kattmat.

Så här beskriver tillverkaren sin produkt:

 

• Perfekt storlek. Små portionskuvert (50 g) för att alltid ge din katt en fräsch rätt vid varje servering.
Hälsosammare, lättare för katten att hålla vikten och inget onödigt matspill eftersom maten äts upp.
• Kvalitetsråvaror. Rätterna är tillagade av kvalitetsråvaror och har små fina bitar av Oxkött, Kyckling, Lax eller Krabba i smakliga såser. De innehåller även Taurin samt Inulin för en glad kattmage. Snacksen innehåller endast 1,5 kcal/snack, omega-3 för päls och hud samt är helt fria från vete & soja.
• För finsmakare. Gourmétbitarna passar perfek för kattägare som vill bjuda sin kräsna katt på god, näringsrik kvalitetsmat med naturlig smak.
• Tre smakmenyer: Fisk & Skaldjur, Kött & Fågel samt som multibox med alla fyra smakerna.
• Tillgänglighet och pris. Säljs hos; Coop Forum, City Gross samt på utvalda Willys och Hemköp. 1 förp Gourmétbitar (6 x 50 g) kostar cirka 29:90 kr och 1 förp Gourmétsnacks (60 g) kostar cirka 19:90 kr.

image

Mina katter gillar det här skarpt! Det lämnas inte en endaste liten smula i skålarna. Maten med fågelsmak är favoriten hittills.

image

Varför skriver jag om det här? Jo, jag är en buzzador. Det innebär att jag testar olika produkter och talar om vad jag tycker om dem för vänner och bekanta. Vill du också bli en buzzador, eller veta mer om det? Klicka då här!

3 comments

  1. Snart ska Annelie åka på semester och då ska vi ha hennes två katter här. Kanske jag ska passa på att fjäska lite för dom med ny mat. Om jag vågar…

Kommentera

