Den här värmeböljan

Om jag inte hade vinbärsbuskarna så skulle nog inte hankatten gått ut alls de här varma dagarna. Han ligger där och smälter så väl in att jag flera gånger missat honom och trott att han rymt.

image

Honan är mer flexibel. Hon vandrar runt och lägger sig i närheten av var jag nu må befinna mig. Mitt sällskapssjuka lilla plåster 🙂

Inte förrän vid 18-tiden blev det uthärdligt att vistas ute idag. Jag cyklade ner till badet och tog en skön simtur. Tyvärr var det flera som satt och rökte så jag for och våldgästade några vänner i närheten istället. Gud vad jag är trött på rökare…

image

Kommentera

