Där snödroppar och vårlök blommar

Jag har tagit mig något söderut för en weekend-resa av högst hemlig karaktär. Om det finns något att berätta så gör jag det så småningom.

Hur som helst. Det finns ingen snö här och i en park hittade jag snödroppar. I en annan blommar vårlök. Härligt!

image

Jag har fixat boende via Airbnb. Hur smidigt som helst och till ett överkomligt pris. Jag ville ha ett eget rum, wifi,, hyfsat centralt läge och kunna laga mat. Och det hittade jag! Kolla in köket. Är det inte underbart med en kristallkrona ovanför disk-/arbetsbänken?

image

One comment

  1. Har du hamnat så långt söder ut så du varit i ett annat land också!? Träden i den där allén känns exotiska på nåt vis! 🙂 Fräckt med kristallkronan som arbetsbelysning i köket – den gör faktiskt att jag skulle kunna tänka mej att gissa på att du har varit i Danmark! 😀

    Hoppas det finns något mer trevligt att berätta om detta i kommande inlägg!! 🙂

Kommentera

